Inter Projekt - sieci bezprzewodowe, kablowe i optyczne English   Italian   German
telefonDZIAŁ HANDLOWY (32) 3022 910, (32) 3022 920 w godz 8:00 – 18:00

Produktów: 0

 
Sprzęt sieci bezprzewodowych,
kablowych i optycznych, multimedia, audio
  Szukaj  

www.ip-sa.pl

    Kontakt    O nas    Zasady sprzedaży    Szkolenia     Download    Reklamacje   
Nowości
Promocje, okazje, wyprzedaże
Ubiquiti Networks
MikroTik - Sprzęt
Kursy Mikrotik Ubiquiti
Zestawy WISP
Urządzenia WiFi SOHO
Switche Ethernet
Kable i konektory
Anteny
Radiolinie 5-80GHz
Uchwyty i mocowania
Obudowy i szafy RACK
Zasilanie
TP-Link Tenda
Multimedia i VoIP
Sprzęt Audio-gd HiFi

Inter Projekt S.A.
Informuj mnie
o nowościach i promocjach
 

Producenci

Pomoc techniczna


Inter Projekt jest firmą zajmującą się wdrażaniem technologii sieciowych. Nasi pracownicy zapewniają Państwu w okresie gwarancji nieodpłatną pomoc techniczną w zakresie typowej konfiguracji i eksploatacji zakupionych urządzeń. Wsparcie to obejmuje bezpłatne konsultacje telefoniczne oraz porady techniczne stosownie do Państwa życzeń i potrzeb. Zapewniamy tym samym pełną obsługę w zakresie zarówno sprzętu jak i oprogramowania. Na Państwa życzenie możliwe jest również sporządzenie odpłatnych ekspertyz i analiz dotyczących wybranych, nietypowych możliwości zastosowań. Świadczymy również odpłatne usługi instalacyjne i szkolenia.

Pomoc techniczna w okresie gwarancji jest świadczona w formie telefonicznej lub poprzez pocztę email na skutek zapytania skierowanego przez Klienta do działu obsługi technicznej naszej firmy. W każdym przypadku pomoc z naszej strony jest świadczona wyłącznie przy pełnym, aktywnym  zaangażowaniu strony Klienta w rozwiązywanie problemu dotyczącego eksploatacji zakupionego sprzętu. Oznacza to, że Klient ma prawo oczekiwać wyczerpujących (w miarę naszych możliwości) odpowiedzi na wszelkie (nawet z pozoru banalne) pytania pozostające w bezpośrednim związku z procesem uruchamiania urządzenia. Nie może jednak oczekiwać niedpłatnej pomocy o charakterze asysty technicznej 'krok po kroku" lub pomocy polegającej na wyczerpującym instruktarzu w zakresie uruchamiania zakupionego sprzętu. Usługi polegające na świadczeniu "asysty technicznej" oraz instruktarzu oraz usługi szkoleniowe w zakresie eksploatacji sprzętu sieciowego są świadczone odpłatnie po dokładnym uzgodnieniu ich formy oraz zakresu.

Zamówienia
Zapłata za towar
Przelewy online
Leasing
Gwarancja
Karta gwarancyjna
Transport
Reklamacje
Formularz RMA
Pomoc techniczna
Naprawa sprzętu
Wymiany MikroTik


----------------------- --------------- ----------------------- ------------------ --------------- ------------------ ------- - - - ------------------ ----------------------------- - ----------------- ------------------- ------------------------- ---------------------- -------------- ------------- --------- ------------- ------------------- ----------------- -------------- ----------------------- --------------- ----------------------- ------------------ --------------- ------------------ ------- - - - ------------------ ----------------------------- - ----------------- ------------------- ------------------------- ---------------------- -------------- ------------- --------- ------------- ------------------- ----------------- --------------

Inter Projekt S.A.  Copyright © 1999-2016  :: 39221314 odsłon od 16.10.2004.

RSS | Wiki | Informacja o cookies