Inter Projekt - sieci bezprzewodowe, kablowe i optyczne English   Italian   German
telefonDZIAŁ HANDLOWY (32) 3022 910, (32) 3022 920 w godz 8:00 – 18:00

Produktów: 0

 
Sprzęt sieci bezprzewodowych,
kablowych i optycznych, multimedia, audio
  Szukaj  

www.ip-sa.pl

    Kontakt    O nas    Zasady sprzedaży    Szkolenia     Download    Reklamacje   
Nowości
Promocje, okazje, wyprzedaże
Ubiquiti Networks
MikroTik - Sprzęt
RF Elements
Kursy Mikrotik Ubiquiti
Zestawy WISP
Urządzenia WiFi SOHO
Switche Ethernet
Kable i konektory
Anteny
Radiolinie 5-80GHz
Uchwyty i mocowania
Obudowy i szafy RACK
Zasilanie
TP-Link Tenda
Multimedia i VoIP
Sprzęt Audio-gd HiFi

Inter Projekt S.A.
Informuj mnie
o nowościach i promocjach
 

Producenci

Zasady sprzedaży w firmie Inter Projekt S.A.

Wszystkim naszym Klientom zarówno indywidualnym jak i firmom proponujemy skorzystanie z systemu Sklepu onLine. Zamówienia poprzez system onLine są realizowane szybciej i sprawniej. Poprzez system onLine można zamówić większość z oferowanych przez nas urządzeń w poniższych grupach towarowych. Wyjątkiem są produkty wymagające potwierdzania dostępności, produkty wycenione w USD (ryzyko kursowe) oraz produkty złożone, konfigurowane w sposób uwzględniający szczegółowe potrzeby Klientów - w takich przypadkach prosimy o posłużenie się np. naszym formularzem zapytania ofertowego.  Rejestracja w systemie ma miejsce w trakcie składania pierwszego zamówienia. Upusty przysługujące naszym stałym klientom są uwzględniane podczas potwierdzania zamówienia przez naszą firmę. Zapraszamy.


Zamówienia

Pilne zamówienia - do wysyłki w dniu bieżącym - przyjmujemy WYŁĄCZNIE do godziny 14:00. Zamówienia na oferowany przez nas sprzęt można składać zarówno w formie tradycyjnej czyli listownie oraz faxem jak i poprzez Internet: za pośrednictwem naszego systemu zakupów onLine, poczty email oraz w przypadku złożonych produktów - za pomocą formularza zapytania ofertowego. Więcej...


Zapłata za towar

Wszystkie ceny opublikowane na witrynie są cenami netto, do których należy doliczyc podatek VAT (23%). Dopuszczamy płatność jedynie w polskich złotych - w formie przedpłaty na nasze konto bankowe lub zapłaty przy odbiorze towaru ("za pobraniem" lub przy odbiorze bezpośrednio w naszej firmie). W przypadku formy płatności "za pobraniem" przed wysłaniem towaru wymagane jest potwierdzanie zamówienia przez Klienta. Więcej...


Transport

Towar wysyłamy do Klienta z pomocą firmy kurierskiej (DHL, DPD, UPS), pocztą lub kurierem Klienta na koszt Klienta. W przypadku zamówień składanych w systemie onLine koszty transportu obliczane są zazwyczaj w sposób zryczałtowany w oparciu o tabelę kosztów transportu. Q przypadku gdyby faktyczne koszty transportu znacząco odbiegały od zryczałtowanych - rezerwujemy sobie prawo obciążenia Klienta kosztami faktycznie poniesionymi. Umożliwiamy również odbiór własny zakupionego towaru bezpośrednio w naszej firmie. Więcej...


Gwarancja

Naszym Klientom przysługuje prawo gwarancji towaru zakupionego w naszej firmie. W przypadku odsprzedaży towaru jego reklamacja może mieć miejsce tylko z pośrednictwem pierwszego - bezpośredniego nabywcy. Sprzedawany przez nas sprzęt jest opatrywany naszymi nalepkami gwarancyjnymi (stickerami) zabezpieczającymi przed nieautoryzowanymi modyfikacjami sprzętu oraz jednoznacznie określającymi jego pochodzenie. Uwaga: uszkodzenie albo zerwanie (całkowite lub częściowe) nalepek gwarancyjnych jest równoznaczne z utratą prawa do gwarancji zakupionego sprzętu. Warunki gwarancji i jej czas trwania określa wyłącznie karta gwarancyjna wysyłana wraz z towarem. Więcej...


Reklamacje uszkodzeń powstałych w trakcie transportu

Firma Inter Projekt S.A. NIE ODPOWIADA za uszkodzenia mechaniczne sprzętu powstałe w trakcie transportu paczek firmą kurierską (DHL, GLS i inne) lub Pocztą Polską. Reklamacje takich uszkodzeń należy składać bezpośrednio w firmie kurierskiej lub urzędzie pocztowym. W każdym przypadku staramy się pomóc naszym Klientom, których sprzęt został uszkodzony w trakcie transportu. Prosimy o bezzwłoczny kontakt z nami (telefon, email) - angażujemy się bezpośrednio w proces reklamacyjny. Jednak proszę W ŻADNYM RAZIE NIE ODSYŁAĆ NAM USZKODZONEGO SPRZĘTU - uszkodzenie musi być zgłaszane w siedzibie odbiorcy paczki, najlepiej bezpośrednio kurierowi przy jej odbiorze. W innych przypadkach firmy kurierskie Z ZASADY NIE UZNAJĄ reklamacji uszkodzeń powstałych w trakcie transportu. Jeżeli zastosują się Państwo do naszych wskazówek to z naszego doświadczenia wynika, że prawdopodobieństwo uznania przez przewoźnika prawidłowo zgłoszonej reklamacji jest bliskie 100%. Więcej...


Reklamacje, wymiany, zwroty oraz wypożyczenia

Zanim jakikolwiek zakupiony u nas towar zostanie przesłany do naszej firmy konieczny jest uprzedni kontakt z nami w celu uzyskania autoryzacji wysyłki towaru do nas. Uwaga: przesyłki nie zamówione oraz przesyłki, które nie uzyskały naszej autoryzacji nie będą przez nas przyjmowane. Prosimy dokładne o zapoznanie się z naszą procedurą określajacą formę realizacji reklamacji, wymian, zwrotów oraz wypożyczeń. Więcej...


Pomoc techniczna

W okresie gwarancji naszym klientom zapewniamy nieodpłatne wsparcie techniczne (telefon, email) w zakresie typowej konfiguracji i eksploatacji zakupionych urządzeń. Odpłatnie - oferujemy również wsparcie po okresie gwarancji oraz poszerzone wsparcie gwarancyjne, którego zakres jest uzgadniany bezpośrednio z Klientem przy zakupie towaru.


Polityka ochrony prywatności

Polityka Ochrony Prywatności jest zbiorem zasad zgodnie z którymi przetwarzane są Państwa dane osobowe. Poniżej przedstawiamy Państwa podstawowe prawa i pojęcia związane z przetwarzaniem przez nas Państwa danych osobowych. Więcej...


Polityka Cookies

Pliki cookies (tzw. "ciasteczka") stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika sklepu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych sklepu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Więcej...

Zamówienia
Zapłata za towar
Przelewy online
Leasing
Gwarancja
Karta gwarancyjna
Transport
Reklamacje
Formularz RMA
Pomoc techniczna
Naprawa sprzętu
Wymiany MikroTik
Polityka prywatności
Pliki cookies


----------------------- --------------- ----------------------- ------------------ --------------- ------------------ ------- - - - ------------------ ----------------------------- - ----------------- ------------------- ------------------------- ---------------------- -------------- ------------- --------- ------------- ------------------- ----------------- -------------- ----------------------- --------------- ----------------------- ------------------ --------------- ------------------ ------- - - - ------------------ ----------------------------- - ----------------- ------------------- ------------------------- ---------------------- -------------- ------------- --------- ------------- ------------------- ----------------- --------------

Inter Projekt S.A.  Copyright © 1999-2018  :: 43203028 odsłon od 16.10.2004.

RSS | Informacja o cookies